اصغر فرهادی به آکادمی اسکار دعوت شد
 
هنرکده
 
 
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : کیانا

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی از کارگردان فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» برای عضویت در این آکادمی دعوت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اصغر فرهادی که پارسال برای «جدایی نادر از سیمین» اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان را برد و میشل هازاناویسیوس کارگردان فیلم برنده اسکار «هنرمند»، جزو 176 هنرمند و مدیر هستند که امسال برای عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی از آن‌ها دعوت شده است.


فرهادی و هازاناویسیوس هم به شاخه نویسندگان و هم به شاخه کارگردانان آکادمی دعوت شده‌اند. آن‌ها در صورت عضویت در آکادمی باید یکی از این دو شاخه را انتخاب کنند.


تام شراک رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی درباره 176 نفر دعوت‌شده، گفت: «این چهره‌های حرفه‌ای‌ دنیای فیلم نمایندگان گروهی از بااستعدادترین و پرشورترین کسانی هستند که به صنعت ما کمک می‌کنند. عضویت هر کدام از آن‌ها در آکادمی برایم باعث خوشحالی است.»

در میان برندگان و نامزدان جوایز اسکار پارسال، ژان دوژاردن برنده اسکار بهترین بازیگر مرد برای «هنرمند»، اوکتاویا اسپنسر که برای فیلم «خدمتکار» اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد، همین طور نامزدان اسکار بره‌نیس بژو، دامین بشیر، جسیکا چاستین، جونا هیل، ملیسا مکارتی و جنت مکتیر، به آکادمی دعوت شده‌اند.

178 نفر پارسال، 135 نفر در سال 2010، 134 نفر در سال 2009، 105 نفر در سال 2008 و 115 نفر در سال 2007 به آکادمی دعوت شدند. سال 2003 تصویب شد هر سال نهایت 211 نفر عضو آکادمی شوند.

اعضاء جدید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ماه سپتامبر در مراسمی تقدیر می‌شوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر 7 و آدرس honarkade74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 143
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 614
بازدید کل : 47866
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1